مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-14سياسي

گزارش کمیسیون انرژی از علل خاموشی های اخیر در مجلس قرائت می شود


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی گزارشی از علل خاموشی های اخیر به رییس مجلس و صحن علنی ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری های کمیسیون انرژی به منظور کاهش خاموشی های اخیر بیان کرد: هفته گذشته جلسه ای را با وزیر نیرو در کمیسیون در این زمینه داشتیم که با توجه به مصوبات آن جلسه، وزارت نیرو روز گذشته به 13 صنعت مجوز تولید بیش از 10 هزار مگاوات برق را داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس ادامه داد: مقرر شد این صنایع برق خودشان را از طریق نیروگاه هایی که احداث می کنند تامین و در مواقعی که برق مازاد داشته باشند به شبکه سراسری کشور تحویل دهند.

طبق مذاکره ای که با وزیر نیرو داشتیم مقرر شد به نحوی اقدام شود که بخش خصوصی اگر بخواهد به صادرات برق اقدام کند موانع صادرات برطرف شود، اگر این اقدام انجام شود، بخش خصوصی در مواقع لزوم می تواند برق ارزان به شبکه وارد کند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 4 نیروگاه در کشور وجود دارد، که 4 هزار مگاوات برق گازی تولید می کنند، طی جلسه ای که روز گذشته با وزیر داشتیم، وزارت نیرو اعلام آمادگی کرد که این نیروگاه ها را به صنایع واگذار کرده، و بخش بخار آنها که حدود 2000 مگاوات است را راه اندازی نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیسیون انرژی از علل خاموشی های اخیر در مجلس قرائت می شود

گزارش کمیسیون انرژی از علل خاموشی های اخیر در مجلس قرائت می شود