مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-14سياسي

تجلیل از چهل سال مجاهدت علمی دکتر عبدالکریم مشایخی


معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از برگزاری آیین تجلیل از عبدالکریم مشایخی در ویژه برنامه «از تبار قلم» خبر داد.

- ، حیدر راهب صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه برنامه از تبار قلم با تقدیر از تلاش های چهل ساله دکتر عبدالکریم مشایخی در بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به رویکرد نهاد در ارج نهادن به منزلت، قداست و حرمت قلم و صاحبان آن، همزمان با ایام شکل گیری محافل ادبی نهاد و گروه های موضوعی در یک سال گذشته و همچنین مناسبت های پیش رو از جمله روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان، ویژه برنامه تجلیل و قدردانی تعدادی از فرهنگ مداران این حوزه در استان های مختلف با عنوان از تبار قلم برگزار می شود.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بیان داشت: دکتر عبدالکریم مشایخی از صاحب نظران تاریخ بویژه تاریخ بوشهر و خلیج فارس است که آثار و تألیفات فراوانی را در زمینه بوشهر شناسی علی الخصوص خلیج فارس و مبارزه با استعمار دارد.

وی ادامه داد: از آثار دکتر مشایخی می توان به مدرسه سعادت بوشهر از چند زاویه، علما و نویسندگان بوشهر، گزارش های سرپرسی کاکس سرکنسول انگلیس در بوشهر، خلیج فارس و بوشهر، خلیج فارس نامی برای همیشه، بندر بوشهر پیشگام مدرسه سازی جنوب ایران، تهاجم انگلیس به جنوب ایران و روحانیت بوشهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهل سال مجاهدت علمی دکتر عبدالکریم مشایخی

تجلیل از چهل سال مجاهدت علمی دکتر عبدالکریم مشایخی