مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-14سياسي

خودباوری باید در جوانان ایرانی تقویت شود/لزوم تحول در سیستم آموزش


امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه استعداد و توانمندی جوانان کشور ما کمتر از سایر کشورها نیست، گفت: تنها عنصری که کمبود آن احساس می شود، خودباوری است که باید در جوانان ایرانی تقویت شود.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در بازدید از پارک علم و فناوری یزد و جلسه ای با حضور مدیران شرکت های حاضر در این پارک اظهار داشت: هر انسان عاقلی باید بپذیرد که برای پیشرفت و توسعه باید به دانش و فناوری توجه جدی داشت و حرکت بزرگی که باید انجام شود، تجدیدنظر جدی و نگرش تحولی در سبک آموزش است.

وی عنوان کرد: پایه ریزی آموزش های کشور ما از صد سال پیش توسط غربی ها به صورت حساب شده انجام شد و متاسفانه سه نکته بسیار مهم تفکر، تعقل و تدین از آموزش ها حذف شد.

ناصری بیان کرد: غربی ها به دنبال هویت سازی برای ما هستند و با حذف تعقل و تدین از آموزش ها به دنبال هویت سازی بر اساس خواسته خود برای جوانان و فرزندان این مرز و بوم هستند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه آموزش های ارائه شده در این سبک، سطحی و بر اساس بخوان، حفظ کن، نمره بگیر بوده است، تصریح کرد: در این سبک، مقوله خلاقیت و نوآوری مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای عقب نگه داشتن مسلمانان به ویژه ایرانیان از دوران تحصیل و آموزش آغاز شد و تلاش کردند با حذف تدین، تفکر و تعقل از سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری باید در جوانان ایرانی تقویت شود/لزوم تحول در سیستم آموزش

خودباوری باید در جوانان ایرانی تقویت شود/لزوم تحول در سیستم آموزش