مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-14اقتصادي

با کیفیت ترین دستگاه جوجه کشی ایرانی را از کجا خریداری کنیم؟


فعالیت شرکت فن آوران آریا محور (فامکو) وارد دهه دوم خود شده و در بازار صنعتی، ساختمانی، تجهیزات خانگی، کشاورزی و ادوات دام و طیور و آبزیان نامی آشنا برای مشتریان و دوست داران خود شده است.

- فعالیت شرکت فن آوران آریا محور (فامکو) وارد دهه دوم خود شده و در بازار صنعتی، ساختمانی، تجهیزات خانگی، کشاورزی و ادوات دام و طیور و آبزیان نامی آشنا برای مشتریان و دوست داران خود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فامکو، انتخاب شرکت فامکو در بازار داخلی توسط مشتریان آن، بدلیل مشاوره تخصصی قبل از خرید، پرداخت امن و آسان، دسترسی به اطلاعات فنی محصول در اینترنت، ارسال به تمام نقاط کشور، خدمات پس از فروش و مدیریت و تیم متخصص هایپر صنعت فامکو می باشد.

این شرکت در راستای فروش ادوات و تجهیزات مدرن و صنعتی کمک زیادی به دامداران، کشاورزان، مرغ داران و مزرع داران پرورش ماهی داشته است و این عزیزان براحتی فقط با یک تماس تلفنی خرید تجهیزات مورد نیاز خود را از این شرکت انجام می دهند.

یکی از ادوات مورد نیاز در بخش طیور، دستگاه جوجه کشی می باشد که در این مطلب به معرفی دستگاه جوجه کشی فامکو و مهم ترین عامل قیمت گذاری آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کیفیت ترین دستگاه جوجه کشی ایرانی را از کجا خریداری کنیم؟

با کیفیت ترین دستگاه جوجه کشی ایرانی را از کجا خریداری کنیم؟