مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-14سياسي

فرماندارنقده: بازشماری آرای انتخابات 1400 باید در چهارچوب قانون انجام شود


فرماندار نقده از تکذیب اخبار منتشره در خصوص عدم اجازه شمارش آرای انتخابات توسط فرماندار در این شهرستان خبر داد و گفت:نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی .

- منوچهر شاکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه و با اشاره به اخبار منتشر شده در کانال های تلگرامی در خصوص عدم اجازه فرماندار نقده در خصوص بازشماری آرای انتخابات 1400 ضمن تکذیب خبر اظهار داشت: نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی با بازشماری آرا نداریم.

وی با بیان اینکه در چهارچوب قانون و مقررات آماده بازشماری تا آخرین صندوق هستیم تصریح کرد: صورتجلسه ای با 11 نفر از معتمدین شهر تنظیم شده و تصمیم گیرنده اصلی فقط شخص منِ فرماندار نیستم.

فرماندار نقده اضافه کرد: در خصوص بازشماری آرای انتخابات درخواست هییت عالی استان خارج از چهارچوب قانونی بود که هییت نظارت چنین اجازه ای برای این اقدام نداده و ما مخالف بازشماری آرا نیستیم اما این اقدام فقط در چهارچوب قانونی انجام خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندارنقده: بازشماری آرای انتخابات 1400 باید در چهارچوب قانون انجام شود

فرماندارنقده: بازشماری آرای انتخابات 1400 باید در چهارچوب قانون انجام شود