مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-14اقتصادي

توقف پروژه دامپروری سیرک به دلیل مشکلات اجتماعی/ مردم نگران مسائل زیست محیطی هستند


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مجوزات لازم مجتمع گاوداری سیرک هفشجان توسط دستگاه های مربوطه امضا و در نهایت پروانه ساخت صادر شد اما اکنون درگیر مشکلات اجتماعی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پروژه ساخت مجتمع دامپروری در سیرک هفشجان یکی از اقدامات بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری است که مقدمات احداث این مجموعه از 15 شهریورماه سال گذشته آغاز و اعتبار اولیه آن 350 میلیارد تومان برآورد شده است.

  در این مجتمع پیش بینی 6 هزار رأس گاو شده که سه هزار رأس آن مولد و شیرده است و مابقی گوساله آماده جایگزین گاوهایی هستند که به دلیل فروش گوشت یا شیردهی از چرخه تولید خارج می شوند، همچنین علاوه بر ایجاد این تحول در صنعت گوشت و شیر برای 150 نفر به طور مستقیم و بیش از هزاران نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شغل می کند.

آیت الله مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص روند احداث این مجموعه گفت: تمامی مجوزات لازم توسط دستگاه های مربوطه امضا و در نهایت پروانه ساخت صادر شده اما اکنون درگیر مشکلات اجتماعی هستیم.

  مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود اینکه این مرکز از مناطق مسکونی 2 الی 3 هزار متر فاصله دارد باز هم مردم نگران بوی بد و مشکلات زیست محیطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروژه دامپروری سیرک به دلیل مشکلات اجتماعی/ مردم نگران مسائل زیست محیطی هستند

توقف پروژه دامپروری سیرک به دلیل مشکلات اجتماعی/ مردم نگران مسائل زیست محیطی هستند