مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-14دانش

رتبه بندی جدید دانشگاه های علوم پزشکی در 3 حوزه انجام می گیرد


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: رتبه بندی جدید دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری سه حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری و فرهنگی و دانشجویی در حال انجام است.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدحسن امامی رضوی در در جمع اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به تبیین راهبردهای نوین حوزه آموزش علوم پزشکی و اقدامات وبرنامه های اجرا شده توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت پرداخت.

وی مهمترین خروجی دانشگاهها را مرجعیت علمی عنوان کرد و مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی را باعث ایجاد یک تحول اساسی در حوزه آموزش پزشکی برشمرد و در خصوص نقش و وظایف این مرکز، گرنت های علمی و مرجعیت علمی توضیحاتی بیان کرد.

امامی رضوی تعیین ماموریت های ویژه و نقشه راه دانشگاه ها، انجام اقدامات زیرساختی در بحث مرجعیت علمی، مستندسازی و تدوین کتاب های مختلف، ایجاد گفتمان سازی درخصوص مرجعیت علمی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش وزارت بهداشت برشمرد.

وی همچنین به تکمیل برنامه اعتباربخشی در دانشگاهها علاوه بر اعتباربخشی موسسه ای و بیمارستانی اشاره کرد و این امر را نیازمند کمک همه اعضای هیئت علمی به ویژه دانشگاه های بزرگ از جمله دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دانست که تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی جدید دانشگاه های علوم پزشکی در 3 حوزه انجام می گیرد

رتبه بندی جدید دانشگاه های علوم پزشکی در 3 حوزه انجام می گیرد