مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-14سياسي

اعضای شورا با مطالبه گری فرایند انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس را تسهیل کنند


منتخبان شورای اسلامی شهر بندرعباس از روند آبرسانی و جمع آوری فاضلاب شهر بندرعباس بازدید و برای ارتقای شاخص های این حوزه هم فکری کردند.

- ایسنا/هرمزگان منتخبان شورای اسلامی شهر بندرعباس از روند آبرسانی و جمع آوری فاضلاب شهر بندرعباس بازدید و برای ارتقای شاخص های این حوزه هم فکری کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان صبح امروز (23 تیرماه) با اشاره به بازدید منتخبان شورای اسلامی شهر بندرعباس از روند آبرسانی بندرعباس، افزود: این بازدید با هدف آشنایی اعضای جدید شورای اسلامی شهر با ظرفیت ها و موانع پیش روی آبفا در افزایش کمی و کیفی وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب صورت گرفت که امیدواریم بررسی میدانی این ظرفیت ها، زمینه ساز همکاری بیشتر این دو مجموعه شود.

امین قصمی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، شورای اسلامی شهرها و روستاها را به عنوان بازوی توانمند خود می داند که مشارکت و همفکری این دو مجموعه به تسهیل فرایند آبرسانی و ارتقای شاخص های جمع آوری فاضلاب می انجامد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به ظرفیت های موجود تصفیه خانه آب بندرعباس، تصریح کرد: آبفا با هدف ارتقای کیفیت و پایداری آب بندرعباس زمینه هایی را فراهم کرده که خوشبختانه نتیجه این اقدامات قابل ملاحظه و لمس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورا با مطالبه گری فرایند انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس را تسهیل کنند

اعضای شورا با مطالبه گری فرایند انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس را تسهیل کنند