مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-13سياسي

نویسنده رمان برشکن و برنده جشنواره زریق قلم درگذشت


حمید علیدوستی شهرکی نویسنده رمان برشکن که هفته گذشته در نوزدهمین جشنواره قلم زرین موفق به کسب رتبه برتر شده بود، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

- نویسنده رمان "برشکن" و برنده جشنواره زریق قلم درگذشت ایسنا/چهارمحال و بختیاری حمید علیدوستی شهرکی نویسنده رمان"برشکن" که هفته گذشته در نوزدهمین جشنواره قلم زرین موفق به کسب رتبه برتر شده بود، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید علیدوستی شهرکی نویسنده رمان برشکن که هفته گذشته در نوزدهمین جشنواره قلم زرین موفق به کسب رتبه برتر شده بود، شب گذشته در سن 51 سالگی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد دار فانی را وداع گفت.

رمان برشکن نوشته حمید علیدوستی، در سال 1399 توسط حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد، این کتاب در 156 صفحه با شمارگان 1250 نسخه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

این رمان به برهه ای از تاریخ که تاثیر فراوانی در زندگی مردم استان داشته می پردازد و با نمایش دادن سبک زندگی مردم آن زمان برخی از مناسبت های نادرست و پیامدهای منفی اقدامات حکومت پهلوی در زندگی مردم را روایت می‏‎ ‎کند.

همچنین کتاب وضعیت های نمایشی در شاهنامه فردوسی یکی دیگر از آثار برجای مانده از این نویسنده فقید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده رمان برشکن و برنده جشنواره زریق قلم درگذشت

نویسنده رمان برشکن و برنده جشنواره زریق قلم درگذشت