مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 21:452021-07-13ورزشي

امضای تفاهم نامه ای بین فقه و فرهنگ


معاون فرهنگی شهردار اصفهان و هیأت همراه، با حضور در پژوهشگاه فقه معاصر قم، تفاهم نامه همکاری در حوزه پژوهش های فقهی مرتبط با حوزه های حقوق شهروندی را امضا کردند.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی شهردار اصفهان و هیأت همراه، با حضور در پژوهشگاه فقه معاصر قم، تفاهم نامه همکاری در حوزه پژوهش های فقهی مرتبط با حوزه های حقوق شهروندی را امضا کردند.

پیرو امضای این تفاهم نامه، قائم مقام پژوهشگاه فقه معاصر با حضور در اصفهان، علاوه بر بازدید از تعدادی از مراکز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با رییس این سازمان، معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی و مدیر مجموعه تخت فولاد نیز در نشستی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام مصطفی دری، قائم مقام پژوهشگاه فقه معاصر در این نشست، با اشاره به تأثیر آموزش غیرمستقیم بر شهروندان در مراکز گوناگون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: به منظور گرایش مردم به خواندن کتاب نباید به آن ها کتاب رایگان هدیه داد، بلکه باید کاری کرد که مردم به صورت درونی به کتاب خوانی و برنامه های فرهنگی رو بیاورند و این آموزش غیرمستقیم توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ای بین فقه و فرهنگ

امضای تفاهم نامه ای بین فقه و فرهنگ