مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 21:102021-07-13اقتصادي

سینماها با قطع برق چه می کنند؟


این روزها قطع برق سینماهای قدیمی تر را با چالش جدیدی مواجه کرده و اختلالاتی را در اکران فیلم ها به وجود آورده است؛ این در حالی است که سینماهای به روز با تجهیزات مدرن به مقابله با این چالش رفته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی این روزها قطع برق سینماهای قدیمی تر را با چالش جدیدی مواجه کرده و اختلالاتی را در اکران فیلم ها به وجود آورده است؛ این در حالی است که سینماهای به روز با تجهیزات مدرن به مقابله با این چالش رفته اند.

در شرایطی که همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی های ناشی از آن مشکلات اقتصادی فراوانی را برای سینماها ایجاد کرده و شرایط نابسامان اقتصادی کشور نیز بر آن افزوده، این روزها سینماها که چند هفته ای است بازگشایی شده و رفته رفته با اکران فیلم های جدید روزنه امیدی را در مقابل خود می دیدند، با مشکل جدیدی به نام قطعی برق روبه رو شده اند؛ در حالی که سینماهای جدیدتر با برخورداری از تجهیزات به روز به مقابله با قطع برق رفته و آسیب کمتری از این موضوع می بینند اما قطعی های برق منجر به بروز مشکلاتی در اکران فیلم ها در سینماهای قدیمی تر که فاقد تجهیزات مناسب هستند، شده است.

در این شرایط ایسنا ضمن گفت وگو با مدیران تعدادی از سینماهای خراسان رضوی در خصوص چالش های قطع برق در سینماها، نحوه مقابله سینماها با این معضل را جویا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماها با قطع برق چه می کنند؟

سینماها با قطع برق چه می کنند؟