مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 19:102021-07-13سياسي

جهاد دانشگاهی از تعامل با سایر دستگاه ها استقبال می کند


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه معاون پژوهشی این واحد روز سه شنبه 22 تیرماه با حضور در دفتر رییس سازمان نظام پزشکی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه معاون پژوهشی این واحد روز سه شنبه 22 تیرماه با حضور در دفتر رییس سازمان نظام پزشکی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمد حیدری شرحی از فعالیت ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان قم در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه کرد و گفت: در طول تاریخ بعد از انقلاب هیچ گاه در امور فرهنگی به جهاد دانشگاهی اعتراضی از دانشگاه یا نهاد های نظارتی و امنیتی ابلاغ نشده و این خود شاهدی بر هم سویی امور فرهنگی جهاد دانشگاهی با انقلاب اسلامی و هنجار های اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و درمانی در شرایط حاد امروز افزود: پزشکان و اعضای نظام پزشکی استان می توانند با برقراری تماس با خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) یا خبرگزاری بین المللی قرآن کریم (ایکنا) در قم مصاحبه کنند یا یادداشت هایی از دغدغه های بهداشتی، درمانی و مسائل اجتماعی مرتبط برای این خبرگزاری ها که در مجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند ارسال کنند تا مردم استان نیز از این دغدغه ها و راهکارهای آن آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از تعامل با سایر دستگاه ها استقبال می کند

جهاد دانشگاهی از تعامل با سایر دستگاه ها استقبال می کند