مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-13سياسي

مظاهر معنویت باید در شهر مشهد چشم نواز باشند


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه ارزش های اسلامی باید در کالبد شهر مشهد متجلی باشد، گفت: هرکس به شهر مذهبی مشهد وارد می شود باید عمران، - ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه ارزش های اسلامی باید در کالبد شهر مشهد متجلی باشد، گفت: هرکس به شهر مذهبی مشهد وارد می شود باید عمران، آبادانی، رفاه و شعائر دینی را مشاهده کند، مظاهر معنویت باید در تمام شهر چشم نواز باشد تا هر ببیننده ای احساس کند در شهر امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، رأی و اعتماد مردم را برای منتخبین شورای شهر از نعمت های الهی دانست و اظهار کرد: انسان در برابر نعمت های خداوند موظف به شکرگزاری زبانی و عملی است که شکر عملی نعمت اعتماد مردم، تلاش حداکثری برای گره گشایی از مشکلات آنهاست.

وی افزود: شورای ششم شهر مشهد با رویکرد انقلابی، حزب اللهی و مردم داری روی کار آمده است، لذا مردم از این شورای انتظار کار و تلاش جهادی دارند، کاری که به نفع مردم باشد و به بهترین شکل و کیفیت در کمترین زمان با سلامت کامل انجام شود.

تولیت آستان قدس رضوی اعضای شورای شهر را به پیگیری و نظارت بر حسن اجرا و سلامت در انجام پروژه های شهری و مقابله جدی با فساد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظاهر معنویت باید در شهر مشهد چشم نواز باشند

مظاهر معنویت باید در شهر مشهد چشم نواز باشند