مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-13سياسي

نباید از نارضایتی های مردم خوزستان سوءاستفاده شود


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از آب رودخانه های کارون و دز به مناطق دیگر منتقل شده اند و در این شرایط که مردم و کشاورزان خوزستانی با مشکلات آب دست و پنجه نرم می کنند، - ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از آب رودخانه های کارون و دز به مناطق دیگر منتقل شده اند و در این شرایط که مردم و کشاورزان خوزستانی با مشکلات آب دست و پنجه نرم می کنند، آب را در زاینده رود اصفهان باز می کنند و نمک روی زخم کشاورزان خوزستانی می پاشند.

آیت الله محسن حیدری در نشست شورای اداری خوزستان که شامگاه سه شنبه (22 تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش بیشتری شود تا روحیه توجه به شعائر الهی و ولایتمداری بیشتر شود و به برکت الطاف خداوند، مردم در مقابل مشکلات صبورتر شوند و مسئولان نیز با تدبیر و دلسوزی بیشتری مشکلات را حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همیشه باید مردم را به معنویت و توسل به خدا دعوت کنیم، به ویژه در زمان مشکلات از جمله کرونا و خشکسالی نباید از دعا و توسل غافل شویم البته توصیه این نیست که تنها دعا کنیم بلکه ابتدا باید کار و تلاش کنیم و سپس به خداوند توکل کنیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال در خوزستان در خصوص خشکسالی، کمبود آب، کشاورزی و تالاب ها، حوادث نگران کننده ای اتفاق افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از نارضایتی های مردم خوزستان سوءاستفاده شود

نباید از نارضایتی های مردم خوزستان سوءاستفاده شود