مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-13پزشكي

واکسیناسیون تعطیلی بردار نیست


رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان همه روزه در حال ارائه خدمات هستند و حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، فیض الله برزگر در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان همه روزه در حال ارائه خدمات هستند و حتی در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می دهند.

وی گفت: گروه های واکسیناسیون قبل از ساعت 8 صبح داخل پایگاه های تجمیعی حضور دارند و در دو نوبت کاری صبح و ظهر در حال ارائه خدمت هستند.

رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: به منظور تکمیل فرایند واکسیناسیون باید افرادی که دوز اول را دریافت کردند برای دوز دوم نیز اقدام کنند و با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، تزریق را انجام هند.

برزگر بیان کرد: دوز اول واکسن، دوز اصلی و شروع کننده پاسخ ایمنی است و دوز دوم واکسن به عنوان تقویت کننده مطرح می شود که باعث تقویت پاسخ ایمنی در بدن شده و پاسخ ایمنی قوی و ماندگارتری ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون تعطیلی بردار نیست

واکسیناسیون تعطیلی بردار نیست