مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-13بين الملل

پولتیکو: دولت بایدن تعلیق کمک های نظامی به مصر را بررسی می کند


بحثی در داخل دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در زمینه تعلیق کل یا بخشی از کمک های نظامی در نظرگرفته شده برای قاهره به ارزش حدودی 300 میلیون دلار در گرفته است.

- روزنامه پولتیکو نوشت: بحثی در داخل دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در زمینه تعلیق کل یا بخشی از کمک های نظامی در نظرگرفته شده برای قاهره به ارزش حدودی 300 میلیون دلار در گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته این روزنامه، این بحث و رایزنی ها به دلیل نگرانی از نقض های شدید حقوق بشر در مصر است و تصمیمی درباره تعلیق این بخش از کمک های نظامی آمریکا به مصر ظرف چهار هفته اتخاذ خواهد شد.

این روزنامه فاش کرد از مکاتباتی مطلع شده که اشاره دارند، مسؤولان وزارت خارجه آمریکا مساله احکام اعدام در حق 12 عضو اخوان المسلمین مصر را در بحث های خصوصی با همتایان مصری مطرح کرده اند.

این روزنامه افزود: اعضای کنگره از تیم بایدن می خواهند که با توجه به وعده انتخاباتی بایدن در زمینه اینکه حقوق بشر را اولویت خود در سیاست خارجه اش قرار می دهد اموال مصر را بلوکه کند.

آنها معتقدند، اولویت در حال حاضر تعلیق حکم های اعدام مخالفان است.

پولتیکو افزود: عباس کامل، رییس سازمان اطلاعات مصر در سفر ماه گذشته میلادی خود به واشنگتن ادعایی را مطرح کرد که تعجب قانون گذاران نگرانِ حقوق بشر مصر را برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولتیکو: دولت بایدن تعلیق کمک های نظامی به مصر را بررسی می کند

پولتیکو: دولت بایدن تعلیق کمک های نظامی به مصر را بررسی می کند