مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-13اقتصادي

وجود 9 واحد معدنی غیر فعال در سلماس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 9 واحد معدنی در سلماس غیرفعال است که باید برنامه ریزی لازم برای بازگشت این واحدها به چرخه فعالیت صورت گیرد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد وجود 9 واحد معدنی غیر فعال در سلماس ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 9 واحد معدنی در سلماس غیرفعال است که باید برنامه ریزی لازم برای بازگشت این واحدها به چرخه فعالیت صورت گیرد.

غلامرضا بابایی امروز 22 تیرماه طی سفر به سلماس در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های بالقوه خدادادی و زیرزمینی در شهرستان سلماس، بیان کرد: در حال حاضر سلماس 13 واحد معدنی فعال دارد که سالانه 494 هزار تن انواع مواد معدنی از این واحدها استخراج می شود.

بابایی با اشاره به وجود 9 واحد معدنی غیر فعال در شهرستان سلماس افزود: ذخیره قطعی این معادن بیش از یک میلیون و 4000 تن انواع مواد معدنی است و باید برنامه ریزی لازم برای بازگشت این واحدها به چرخه فعالیت صورت گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص مشکلات معادن راکد سلماس که عمدتا مربوط به تراورتن، مرمر، سنگ گچ، سنگ آهن، بازالت، مصالح شن و ماسه، سیلیس و پوکه معدنی است، تصریح کرد: عدم وجود صنایع مناسب فرآوری سنگ های معدنی، عدم وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 9 واحد معدنی غیر فعال در سلماس

وجود 9 واحد معدنی غیر فعال در سلماس