مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 14:202021-07-13سياسي

ادامه درگیری های لفظی وزیر بهداشت با نماینده زاهدان + فیلم


سعید نمکی وزیر بهداشت مدعی شده است: مالکی می خواست من رییس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم اما من آدم این کارها نیستم و کسی نمی تواند به من رییس تحمیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس در واکنشی دیگر به اظهارات جنجالی اخیر وزیر بهداشت در توییتی نوشت: دائما درباره مردم مظلوم سیستان و بلوچستان دروغ می گویند.

آمارهای غلط از تعداد جانباختگان می دهند.

تجهیزات و بیمارستان نداریم، می گویند تخت ها خالی است.

اعتراض هم که می کنیم، هتاکی می کنند.

مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید آقای وزیر بهداشت! سعید نمکی وزیر بهداشت مدعی شده است: مالکی می خواست من رییس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم اما من آدم این کارها نیستم و کسی نمی تواند به من رییس تحمیل کند.

پیش از این در پی درگیری لفظی اخیر بین سعید نمکی وزیر بهداشت و فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس که در این درگیری سعید نمکی از لفظ زشتی هم استفاده کرد، وزیر بهداشت مدعی شد: مالکی می خواست من رییس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم اما من آدم این کارها نیستم و کسی نمی تواند به من رییس تحمیل کند مالکی هم در واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه درگیری های لفظی وزیر بهداشت با نماینده زاهدان + فیلم

ادامه درگیری های لفظی وزیر بهداشت با نماینده زاهدان + فیلم