مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-13اقتصادي

300میلیارد ریال تسهیلات برای طرح زراعت چوب در نظر گرفته شده است


مجری طرح زراعت چوب سازمان جنگل ها و مراتع، گفت: 300میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های زراعت چوب در نظر گرفته شده که چهار سال تنفس و 12 درصد سود خواهد داشت.

- ، کامران پور مقدم بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی سمنان با بیان اینکه 900 هزار هکتار از عرصه های کشور مستعد اجرای طرح توسعه زراعت چوب است، ابراز کرد: برای توسعه زراعت چوب، نهال رایگان در اختیار متقاضیان و مجریان طرح قرار می گیرد.

وی ادامه داد: 300 میلیارد ریال تسهیلات با سود 12 درصد و چهار سال تنفس در بازپرداخت تسهیلات برای مجریان توسعه زراعت چوب در نظر گرفته شده و به ازای توسعه زراعت چوب در هر یک هکتار 150 میلیون ریال تسهیلات به مجریان طرح پرداخت می شود.

مجری طرح کشت درخت سازمان جنگل ها با بیان اینکه کاشت درخت از نیمه دوم سال یعنی در اواخر فصل پاییز و زمستان انجام می شود و در همان زمان متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند، بیان داشت: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با صنایع مصرف کننده چوب نیز به تفاهم رسیده و با بخش خصوصی به صورت مشارکتی در زمینه توسعه زراعت چوب فعالیت می کند.

پور مقدم افزود: هشت نهالستان در کشور به وسیله سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تجهیز و برای تولید نهال و توسعه زراعت چوب در اختیار صنایع چوبی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300میلیارد ریال تسهیلات برای طرح زراعت چوب در نظر گرفته شده است

300میلیارد ریال تسهیلات برای طرح زراعت چوب در نظر گرفته شده است