مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-13سياسي

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین


با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین محمدحسین طاهری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین منصوب شد.

- با حکم حجت الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، محمدحسین طاهری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین منصوب شد.

در بخشی از حکم طاهری آمده است: ضروری است ضمن اهتمام به انجام وظایف محوله و استفاده بهینه از منابع موجود به ویژه نیروی انسانی کاردان، متعهد و کارآمد، با سازمان دهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند، نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته اید مجدانه کوشا باشید.

ارتباط و تعامل مطلوب با دستگاه های فرهنگی تبلیغی، پژوهشکده ها و مجامع علمی استان جهت تبادل نظر و انجام صحیح برنامه ها و همچنین اهتمام به احیا و حفظ روش های سنتی تبلیغ دین با مدنظر قرار دادن شرایط و شاخص های فرهنگی و دینی استان از جمله وظایفی است که حجت الاسلام زهرایی در حکم خود به طاهری محول کرده است.

سابقه حضور مؤثر در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و دبیری قرارگاه جهادی مدافعان سلامت استان قزوین و همچنین دستیار و مشاور راهبردی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از جمله سوابق طاهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین