مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 13:102021-07-13سياسي

ضرورت تقویت و پشتیبانی از اردوهای جهادی


رییس کمیته امداد بر ضرورت تقویت اردوهای جهادی تاکید کرد و گفت: هرچه می توانیم باید اردوهای جهادی را تقویت کنیم که این فعالیت ها در جامعه بسیار اثرگذار است.

- ، جلسه ستاد کنگره ملی شهدای جهادگر صبح امروز با حضور سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد و سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی به میزبانی قرارگاه جهادی کمیته امداد برگزار شد.

رییس کمیته امداد در این جلسه که با هدف همفکری و تبادل نظر برای برگزاری کنگره جهادگران شهید برگزار شد، گفت: تبلیغ اردوهای جهادی، تبلیغ ارزش ها و فضیلت هاست و در این مسیر هرچقدر کار کنیم باز هم کم است.

وی کار جهادی را ویژگی مؤمنان دانست و افزود: ما هرچه می توانیم باید اردوهای جهادی را تقویت کنیم زیرا این فعالیت ها در جامعه بسیار اثرگذار است.

بختیاری به مقام جهادگران آسمانی اشاره کرد و گفت: این عزیزان که در اردوهای جهادی جان خود را تقدیم کردند، انسان های والا و بسیار ارزشمندی بودند که کمیته امداد برای پیگیری امور این عزیزان، آمادگی کامل دارد.

وی تولید محتوا در برگزاری یادواره شهدای جهادگر را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در همین زمینه روایتگری بسیار مهم است؛ باید افرادی را برای روایتگری تربیت کرد به ویژه افراد خوش بیان که خودشان در صحنه جهاد بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت و پشتیبانی از اردوهای جهادی

ضرورت تقویت و پشتیبانی از اردوهای جهادی