مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-13پزشكي

بررسی تاثیر داروهای بیماری های التهابی در بهبود کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بررسی اثرگذاری های داروهای التهابی برای بیماری هایی بیماری های التهابی روده و تاثیر آن در درمان کرونا به میزبانی سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به میزبانی سازمان جهانی بهداشت و پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام خواهد شد.

وی افزود: این طرح کوهورت در حال نهایی سازی اخذ کدهای اخلاق است که مراحل اجرای آن بعد از اخذ کدهای مربوطه به زودی اجرا خواهد شد.

زالی با بیان اینکه این پژوهشکده در حوزه های مختلف همچون آموزش و ارائه کاربردهای پژوهشی در سطح جامعه الگوی بسیار موفقی در سطح دانشگاه و وزارت بهداشت محسوب می شود، اظهار کرد: این رشد چند ساحتی نشان دهنده استراتژی روشن پژوهشکده است و باعث می شود بتوانیم بستر مطلوبی را برای رشد در بخش های مختلف ایجاد کنیم.

زالی نسبت به گسترش و توسعه نیروهای انسانی تخصصی برای اجرای برنامه های راهبردی آینده نگارانه این پژوهشکده اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به مطلوب بودن مدل آموزش در این پژوهشکده اظهار کرد: بسیار مهم است که بتوانیم درباره فراگیران با رعایت استانداردها و معیارهای اصیل آموزشی به اهداف آموزشی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیر داروهای بیماری های التهابی در بهبود کرونا

بررسی تاثیر داروهای بیماری های التهابی در بهبود کرونا