مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-13فرهنگي

پوستر همایش بین المللی گفت وگوهای بینافرهنگی میراث فرهنگی و معنوی خراسان رونمایی شد


پوستر همایش بین المللی گفت وگوهای بینافرهنگی میراث فرهنگی و معنوی خراسان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، امروز با حضور یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل و نمایندگان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آستان قدس رضوی، دانشگاه فردوسی مشهد پوستر همایش بین المللی گفت وگوهای بینافرهنگی میراث فرهنگی و معنوی خراسان در محل این اداره کل رونمایی شد.

ارتقای دیپلماسی فرهنگی با گفت وگوهای بینافرهنگی خراسان در این مراسم سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به محورهای مختلف همایش گفت وگوهای بینافرهنگی خراسان، گفت: این همایش ها قطعاً در ارتقاء فرهنگ خراسان، کشف ظرفیت های جدید فرهنگی و دیپلماسی فرهنگی مؤثر است.

یوسف امینی بیان کرد: همایش های گفت وگوهای بینافرهنگی خراسان در راستای اجرای تفاهم نامه ای است که در اواخر سال 1398 میان منعقد شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهم نامه، همکاری هایی میان این دو دستگاه فرهنگی در گستره ملی و بین المللی صورت می گیرد، افزود: اینکه کارها در قالب تفاهم نامه مشترک برنامه ریزی شود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر همایش بین المللی گفت وگوهای بینافرهنگی میراث فرهنگی و معنوی خراسان رونمایی شد

پوستر همایش بین المللی گفت وگوهای بینافرهنگی میراث فرهنگی و معنوی خراسان رونمایی شد