مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-13اجتماعي

حمایت کمیته امداد ایلام از 8000 دانش آموز نیازمند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:بیش از هشت هزار دانش آموز نیازمند در استان ایلام از حمایت های کمیته امداد در این استان برخوردار هستند.

- ایلام-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:بیش از هشت هزار دانش آموز نیازمند در استان ایلام از حمایت های کمیته امداد در این استان برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث مضاعف شدن مشکلات مالی و تحصیلی دانش آموزان مددجو شده است، گفت: در صورت عدم حمایت از این دانش آموزان، ادامه تحصیل آنها با مشکل مواجه شده و حتی ممکن است برخی از آنها ترک تحصیل کنند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش استان ایلام، مدارس و قشر معلمان این دستگاه در مناسبت های گوناگون در کمک به دانش آموزان نیازمند در کنار کمیته امداد بوده و خدمات آنان به دانش آموزان نیازمند قابل تقدیر است.

موسی نژاد با عنوان اینکه بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مددجو دارای استعدادهای علمی بالا در این نهاد دارای پرونده ی نخبگی هستند، تصریح کرد: به عنوان مثال هم اکنون بیش از 70 دانشجوی نخبه در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند و 20 نفر آنها در رشته پزشکی تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 259 دانش آموز مددجو از طریق طرح همدل در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی آموزش و پرورش تحصیل می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد ایلام از 8000 دانش آموز نیازمند

حمایت کمیته امداد ایلام از 8000 دانش آموز نیازمند