مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-13اجتماعي

دادستانی با ترک فعل مدیران در مسئله آلودگی هوای اراک برخورد کند


از دادستان اراک می خواهیم که با ترک فعل مدیران در مسئله آلودگی هوای اراک برخورد کند تا عبرتی برای مدیران دولت آینده باشد.

- ، سیاوش آقاخانی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک با بیان اینکه انتظار داشتیم که مشاور در خصوص ضایعاتی ها و آلودگی های آنها و کانون های ریزگرد محلی نیز گزارشی داشته باشد، اظهار کرد: در خصوص تالاب میقان، کانون فرسایش باد و شرکت املاح معدنی ایران، صنایع دیگر به غیر از ایرالکو هیچ برنامه ای در سیاهه انتشارشان دیده نشد فقط در خصوص آلاینده های عمومی صحبت شد، در خصوص بنزن هیچ بحثی صورت نگرفته است، باید در خصوص کالبد شهر اراک، نقش مردم در این طرح، آلاینده های خانگی و … صحبت می شد و مسلماً این نواقص به بازنگری فنی و دقیق نمی انجامد.

وی ادامه داد: شهرداری اراک و شازند از صنایع عوارض آلودگی دریافت می کنند ولی این سوال مطرح است که این عوارض کجا رفت؟ شهرداری می گوید دولت اتوبوس نخریده پس این عوارض در کجا هزینه شده است؟ این فعال محیط زیست گفت: از سال 77 موضوع آلودگی هوا، از استانداران مختلف پیگیری شد و خواستار رسیدگی به مسئله آلودگی هوای اراک و تدوین یک برنامه اجرایی همراه با افق بودیم.

آقاخانی ادامه داد: از زمان تدوین طرح با حضور هر استاندار بارها نقدهای مختلف اعلام شده است ولی این طرح با وجود گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی با ترک فعل مدیران در مسئله آلودگی هوای اراک برخورد کند

دادستانی با ترک فعل مدیران در مسئله آلودگی هوای اراک برخورد کند