مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-13ورزشي

لزوم ارتقای زیرساخت های صنعت اسب با رویکرد توسعه اقتصادی و اشتغال


رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نسبت به توسعه صنعت اسب و رفع موانع این صنعت تاکید کرد و از ضرورت ارتقای زیرساخت های این صنعت در همه ابعاد با رویکرد اقتصادی و توسعه اشتغال و استفاده از ظرفیت های آن در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نسبت به توسعه صنعت اسب و رفع موانع این صنعت تاکید کرد و از ضرورت ارتقای زیرساخت های این صنعت در همه ابعاد با رویکرد اقتصادی و توسعه اشتغال و استفاده از ظرفیت های آن در یزد خبر داد.

محمدصالح جوکار در نشست با هیات سوارکاری استان یزد که امروز صبح سه شنبه در محل پیست سوارکاری استان برگزار شد، با تاکید بر این که از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت اسب استقبال می‎شود، اظهار کرد: مسائلی مانند واردات بی‎رویه و سایر مسائلی که این صنعت با آن روبرست، حاصل بی احتیاطی های امروز از سوی متولیان است.

وی با اشاره به این که دو متولی جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان با دو دیدگاه مربوط به صنعت اسب، اختلاف نظرهایی در مسائلی مانند ذخایر ژنتیکی دارند، گفت: باید روی نژادها و بازار متعلق به زیبایی و سوارکاری کار کنیم چرا که امروز با دنیای رقابت روبرو هستیم و باید ذخایر ژنتیکی ما حفظ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای زیرساخت های صنعت اسب با رویکرد توسعه اقتصادی و اشتغال

لزوم ارتقای زیرساخت های صنعت اسب با رویکرد توسعه اقتصادی و اشتغال