مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-13فرهنگي

«قطع فوری» با بازی علی انصاریان آماده نمایش شد


فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی مریم بحرالعلومی آماده نمایش شد.

- فیلم سینمایی قطع فوری به کارگردانی مریم بحرالعلومی آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، پس از نهایی شدن موسیقی متن توسط یوگنی گرینکو (Evgeny Grinko) آهنگساز اهل روسیه و انجام امور لابراتواری، فیلم سینمایی قطع فوری به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی آماده نمایش شده است و پس از دریافت مجوزهای لازم، برای پخش داخلی و خارج از کشور آن برنامه ریزی خواهد شد.

این فیلم سینمایی که زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت، روایتگر قصه ای در یک شب کرونایی است که زمین لرزه ای تهران را می لرزاند.

بازیگران فیلم عبارتند از : سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی پور، با حضور سیاوش چراغی پور، سوگل طهماسبی و هنرمندی شقایق فراهانی، روشنک عجمیان، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش آفرینی جاودانه ی علی انصاریان.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی هم به این ترتیب معرفی می شوند، نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، صدابرداران: ارسلان کیان ارثی و اردلان کیان ارثی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، تدوین: محمدحسین کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قطع فوری» با بازی علی انصاریان آماده نمایش شد

«قطع فوری» با بازی علی انصاریان آماده نمایش شد