مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-13ورزشي

ادعای آکادمی کیا در آزمایش جدید استخوانی بازیکنش رد شد


کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران مدتی قبل با تایید صغر سنی بازیکنی به نام محمد صدرا طاهر اسمعیل (استفاده برادر بزرگتر ازشناسنامه برادر کوچکتر)، امتیازات تیم آکادمی کیا در بازی های رو در رو مقابل شاکیان پرونده این بازیکن را کسر کرد تا قهرمانی این تیم در رده نوجوانان پس گرفته شده و تیم استقلال به عنوان قهرمان معرفی شود.

با این وجود پس از اعاده دادرسی آکادمی کیا، کمیته استیناف هیات فوتبال روز گذشته تشکیل شد و پرونده محمد صدرا طاهر اسمعیل و تست استخوانی نامبرده را بررسی کرد.

آزمایشگاهی که در گذشته از محمدصدرا تست گرفته و سن شناسنامه ای و سن استخوانی وی را تایید کرده بود، این بار تست استخوانی محمدصدرا به عنوان بازیکن زیر 15 سال تایید نکرد و جواب تست استخوانی جدید را در اختیار کمیته استیناف قرار داد.

سیامک رحیم پور، مدیر آکادمی باشگاه پیکان و یکی از شاکیان این پرونده درباره نظر اخیر کمیته استیناف هیات فوتبال گفت: قبل از برگزاری جلسه استیناف، برخلاف درخواست شاکیان پرونده برای گرفتن تست DNA از این بازیکن، به هر دلیلی اعلام کردند ابتدا اجازه بدهید از وی تست استخوانی گرفته شود و سپس سراغ تست DNA برویم.

رحیم پور ادامه داد: در جواب تست تراکم استخوانی کلمه VI یا همان گرید شش درج شده است که طبق اطلاعات پزشکی، این گرید مربوط به افراد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آکادمی کیا در آزمایش جدید استخوانی بازیکنش رد شد

ادعای آکادمی کیا در آزمایش جدید استخوانی بازیکنش رد شد