مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-13اجتماعي

تله کابین کرمانشاه در مسیر جدید احداث می شود


استاندار کرمانشاه با بیان اهمیت اجرای طرح تله کابین کرمانشاه برای رونق گردشگری استان کرمانشاه گفت: تله کابین کرمانشاه در مسیر جدید احداث می شود.

- ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه بررسی مسیر جدید احداث تله کابین کرمانشاه که با حضور شهردار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حدود 30 سال است که مقرر شده پروژه تله کابین در کرمانشاه احداث شود اما هر بار روند احداث این پروژه با مشکلاتی مواجه شده لذا باید تلاش کنیم که در اجرای آن به آثار باستانی و میراث فرهنگی کرمانشاه یعنی طاق بستان صدمه ای وارد نشود.

وی افزود: نه اینکه به عقب برگردیم و موضوعات گذشته را در مورد تله کابین کرمانشاه را دوباره تکرار کنیم اما ضروری است که با توجه ویژه به نکات علمی، فنی و اصولی به اجرای این پروژه کمک کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموعه تاریخی طاق بستان در مسیر ثبت جهانی قرار دارد ما به هیچ عنوان راضی نیستیم که با اجرای پروژه تله کابین در مسیر این موضوع خللی وارد شود و ثبت جهانی این مجموعه با تأخیر مواجه شود و این سرمایه بزرگ که هویت کرمانشاه است نباید با اجرای یک پروژه دچار خدشه شود.

بازوند بیان کرد: از شهرداری کرمانشاه و مشاور طرح تله کابین کرمانشاه خواسته شده که روند و مسیر جدیدی را برای احداث تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین کرمانشاه در مسیر جدید احداث می شود

تله کابین کرمانشاه در مسیر جدید احداث می شود