مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-13اقتصادي

شناسایی کودکان کار با اسکن عنبیه/رفع فقر مطلق خانواده این کودکان در دستور کار


رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در بحث کودکان کار محور فعالیت، خانواده کودکان کار است، گفت: تلاش شده که خانواده های آنها توانمند شوند و مشکلاتشان در حد رفع فقر مطلق مرتفع شود.

- رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در بحث کودکان کار محور فعالیت، خانواده کودکان کار است، گفت: تلاش شده که خانواده های آنها توانمند شوند و مشکلاتشان در حد رفع فقر مطلق مرتفع شود.

مبلغ سه میلیارد تومان فقط برای توانمندسازی خانواده های آنها اعم از ایرانی و غیرایرانی قرار داده شده و سعی شده است که به جای پاک کردن صورت مسئله یا طرح های ضربتی جمع آوری کودکان، موضوع ساماندهی در دستور کار قرار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در نشست خبری امروز خود که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، در پاسخ به سوالی درخصوص آیین نامه اجرایی حمایت از کودکان در معرض بزه و همچنین موضوع کودکان کار، اظهار کرد: از نظر ما جای کودک در خیابان نیست و طبق قوانین موجود، اگر فردی بخواهد از حضور کودک سوءاستفاده و بهره کشی کند، از مصادیق بزه و زیرپا گذاشتن قانون است و مشمول مجازات اسلامی قرار خواهد گرفت.

قبادی دانا با تاکید بر اینکه هدف بهزیستی این است که کودک در خیابان مشغول کار نباشد، افزود: بر این مبنا باید ببینیم که عوامل حضور کودک در خیابان چیست؟ براین اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کودکان کار با اسکن عنبیه/رفع فقر مطلق خانواده این کودکان در دستور کار

شناسایی کودکان کار با اسکن عنبیه/رفع فقر مطلق خانواده این کودکان در دستور کار