مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-13پزشكي

اعمال قانون خودرویی بیماران کرونایی ناقض قرنطینه در همدان


معاون عملیات انتظامی استان همدان از اعمال قانون خودرویی بیماران کرونایی ناقض قرنطینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا سعیدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در ستاد استانی مقابله با کرونا، نحوه سرایت بیماری کرونا 48درصد تماس درون خانوادگی و 49 درصد حضور در تجمع است.

وی گفت: یکی از مهمترین راه های پیشگیری، قطع زنجیره این گونه تماس هاست که برابر دستورالعمل مدیریت هوشمند و مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اعمال محدودیت هایی از قبیل ورود و خروج خودرو های غیر بومی به شهرهای قرمز – نارنجی و همچنین محدودیت های شبانه است.

 معاون عملیات انتظامی استان همدان گفت: برابر بند 3 مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، افراد بیمار با تست مثبت که دوران قرنطینه را رعایت نمی کنند جریمه می شوند.

وی گفت: برابر همین مصوبه، جریمه ناقضان قرنطینه مبتلایان در کشور یکی از اقدامات بازدارنده ای است که به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک خواهد کرد، ولی یکی از مشکلات اجرای موثر این محدودیت، عدم اطلاع رسانی مناسب و گسترده به مردم برای جلوگیری از نارضایتی و اعتراض آنها به جریمه های اعمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون خودرویی بیماران کرونایی ناقض قرنطینه در همدان

اعمال قانون خودرویی بیماران کرونایی ناقض قرنطینه در همدان