مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-13پزشكي

چشم پزشکان مجاز به فروش عینک در مطب نیستند


نمی دانم چرا قانون مربوطه آنقدر تغییر می کند.

بحث فروش و ساخت عینک طبی یک بحث طولانی مدت چندین و چند ساله است که وجود دارد، اما مسئله ی عمده و اصلی صنف فروش عینک توسط عینک فروشی هایی است که ممکن است فقط مجوز فروش عینک آفتابی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، مدیر کل نظارت بر تبلیغات سازمان نظام پزشکی تاکید دارد که بر اساس ضوابط فعلی که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است، چشم پزشکان مجاز به فروش عینک در مطب هایشان نیستند.

شاید پیش آمده باشد که مراجعه کنندگان به مطب چشم پزشکی، مشاهده کنند که در مطب عینک های طبی و آفتابی هم به فروش می رسد و حتی بعد از معاینه ی چشمانشان توسط پزشک تشویق شوند که از همان ویترین حاضر در مطب عینک شان را برای خرید انتخاب کنند.

در این ماجرا بخش های پنهانی وجود دارد که شاید اغلب مراجعه کنندگان به چشم پزشک از آن بی اطلاع باشند، همچون ماده های قانونی که چشم پزشکان را مجاز به فروش عینک در مطبشان نمی داند و حتی حمید ثابت قدم رییس اتحادیه عینک سازان و عینک فروشان در گفت وگو با ایلنا به این موضوع اشاره کرده بود و گفته بود: بخشی از چشم پزشکان با هدف فروش عینک اصرار بیجایی دارند تا برای اکثر بیماران خود عینک تجویز کنند در حالی که به طور مثال برای کسی که نمره چشمش 25 صدم است نباید عینک تجویز کرد در این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پزشکان مجاز به فروش عینک در مطب نیستند

چشم پزشکان مجاز به فروش عینک در مطب نیستند