مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-13سياسي

راهکار رفع بدهی های شهرداری بهره بردن از تیم اقتصادی قوی است


عضو ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: از مواردی که در انتخاب شهردار بسیار مورد توجه قرار می گیرد مسئله داشتن تیم اقتصادی قوی شهردار برای حل مسائل مربوط به بدهی شهرداری است.

- مهری سادات تقوی در گفت وگو با اسلامی طبق بیانات رهبر انقلاب به نیروی جوان اعتماد داشته و رویش جدیدی در بدنه خسته ی شهرداری ایجاد کند و بتواند چهره جدیدی از شهرداری را به ما نشان دهد.

وی عنوان کرد: از دیگر مباحث مهمی که در خصوص منابع انسانی شهرداری مطرح می شود بحث کارآمدی، اثر بخشی و بهره وری است که پایه و اساس هر سازمانی محسوب می شود به همین علت مباحث راهبردی برای مدیریت منابع انسانی باید وجود داشته باشد و ما از شهردار آینده در خصوص برنامه های خود برای بهره وری نیروی انسانی مطالبه خواهیم کرد.

وی بارز ترین ویژگی شهردار را داشتن برنامه های مدون و اجرایی به ویژه در خصوص مسائل مربوط به بدهی و نیروی انسانی دانست و ادامه داد: یکی از مواردی که در انتخاب شهردار بسیار مورد توجه قرار می گیرد مسئله داشتن تیم اقتصادی قوی شهردار برای حل مسائل مربوط به بدهی شهرداری است.

وی با اشاره به وجود بقاع متبرکه در استان بیان کرد: با توجه به اینکه ورودی شهر ما بقعه امام زاده حسین (ع) قرار دارد ما می توانیم در مسئله جذب توریست های مذهبی نیز ورود پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رفع بدهی های شهرداری بهره بردن از تیم اقتصادی قوی است

راهکار رفع بدهی های شهرداری بهره بردن از تیم اقتصادی قوی است