مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-13اجتماعي

اردوگاه ساماندهی معتادان متجاهر البرز به زودی راه اندازی می شود


یکی از مشکلات البرز نداشتن اردوگاه برای ساماندهی معتادان متجاهر بود که خوشبختانه این اردوگاه با همکاری سپاه البرز به زودی راه اندازی می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: یکی از مشکلات البرز نداشتن اردوگاه برای ساماندهی معتادان متجاهر بود که خوشبختانه این اردوگاه با همکاری سپاه البرز به زودی راه اندازی می شود.

اسدالله حیدری، 22 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: شعار امسال سازمان بهزیستی در گام دوم، شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی رویکرد ما مبتنی بر شفافیت و ارائه خدمت به ولی نعمتان جامعه و تلاش مضاعف با رعایت اصل کرامت و منزلت اجتماعی گروه های هدف است.

این مسئول بیان کرد: سازمان بهزیستی خدمات خود را در سه راهبرد اساسی تجمیع کرده که اولین راهبرد مسئله پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و دومین آن توانمندی و بازتوانی جامعه هدف و سومین راهبرد سازمان بهزیستی در ارائه خدمات است.

حیدری با بیان اینکه بهزیستی، سازمانی تخصصی و دانش محور است که خدمات عام و خاص به جامعه هدف ارائه می کند، افزود: برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در حال حاضر 43 مرکز مثبت زندگی در این استان فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه ساماندهی معتادان متجاهر البرز به زودی راه اندازی می شود

اردوگاه ساماندهی معتادان متجاهر البرز به زودی راه اندازی می شود