مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-13اقتصادي

قرارداد نهایی برقی کردن قطار تهران-گرمسار بزودی امضا می شود


مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از نهایی شدن قرارداد برقی کردن قطار تهران - گرمسار در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید رسولی در بازید از یکی از شرکت های تابعه یکی از خودروسازان (سرمایه گذار پروژه قطار برقی تهران-گرمسار) در نشست با مدیرعامل این گروه صنعتی، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تسریع در امضای قرارداد پروژه برقی کردن قطار تهران - گرمسار خواهیم کرد گفت: نه تنها مشتاقیم که هرچه سریع تر تفاهم نامه اخیر به قرارداد منجر شود بلکه علاقه مندیم که عملیات اجرایی این پروژه بزرگ نیز به زودی آغاز شود و برای این کار در حال بررسی ظرفیت های قانونی و رفع موانع کاری و اجرایی هستیم.

به گفته رسولی برقی کردن قطار تهران-گرمسار عبور از یک سد بزرگ با یاری گرفتن از توان داخلی و شکستن تابوی وابستگی به خارج در این زمینه است که تا پیش از این، ما را زمین گیر کرده بود.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشنهاد می کنم کارگروه مشترکی برای بررسی و امکان سنجی همکاری این خودروساز با راه آهن در سایر حوزه ها غیر از موضوع این تفاهم نامه، تشکیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: امروز این مجموعه عظیم خودروساز آن قدر توانمند شده که توانسته پروژه های مهمی از جمله کمک به ایجاد خط، تولید ریل، اجرای منوریل و تله کابین را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد نهایی برقی کردن قطار تهران-گرمسار بزودی امضا می شود

قرارداد نهایی برقی کردن قطار تهران-گرمسار بزودی امضا می شود