مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-13سياسي

عزم جدی سپاه برای کمک به رفع چالش آب در کشور


فرمانده کل سپاه از عزم جدی این نهاد برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت:دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم آبی و بی آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.

- فرمانده کل سپاه از عزم جدی این نهاد برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت:دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم آبی و بی آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با فرماندهان سپاه های استانی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد ،امت الگو و نمونه را امتی که می تواند بر اساس ارزش های دینی و اخلاقی، جامعه ای مدرن، پیشرفته، مستقل ،امن و ایمن بسازد توصیف و تصریح کرد: هدف دشمن جلوگیری از تکثیر نسل انقلاب اسلامی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چالش ها و موانعی که دشمن برابر نظام اسلامی ما قرار داده است در برابر هر نظامی در عالم می گذاشت آن را فرو می ریخت گفت :به فضل الهی توطئه های دشمن طی این چهار دهه موجب استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و هرچه دشمن هماوردی می کند، استخوان های این نظام و جامعه قوی تر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی سپاه برای کمک به رفع چالش آب در کشور

عزم جدی سپاه برای کمک به رفع چالش آب در کشور