مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-13سياسي

دریافت عوارض آلایندگی شامل همه شهرستان های جنوبی بوشهر می شود


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار عوارض آلایندگی منطقه پارس جنوبی به همه چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر تعلق می گیرد و شهرستان دیر از شمولیت این اعتبار خارج نشده است.

- حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در رابطه با توزیع عوارض آلایندگی جنوب استان اظهار داشت: بنده دقیقاً این نامه را بررسی کردم تاریخ آن متعلق به روز 21 تیر  1400 است که در پاسخ به نامه رییس گفت: در این نامه که از سوی رییس سازمان امور مالیاتی کشور خطاب به دکتر نوبخت زده شده خواستار روشن شدن نحوه پرداخت عوارض آلایندگی سال 1398 شده است.

وی افزود: همچنین در این نامه استناد شده به صورتجلسات مربوط به 25 مهر 1396 و جلسه ای که در سال 1398 داشتند و طی آن نوشته شده است عوارض آلایندگی صنایع مستقر در استان بوشهر به تفکیک شهرستان های متأثر، وفق در خواست های موجود در جلسه تاریخ 27 آبان 1398 طبق جدول ابلاغی سازمان محیط زیست و با تایید کمیته موضوع ماده 4 سیاست های حقوقی جلسه 7 بهمن 1398 توزیع شود.

احمدی ابراز داشت: نکته قابل توجه و مهم در پیگیری های به عمل آمده، اعتبارات سال 1398 کلاً توزیع شده و دیگر جایگاهی برای این نامه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت عوارض آلایندگی شامل همه شهرستان های جنوبی بوشهر می شود

دریافت عوارض آلایندگی شامل همه شهرستان های جنوبی بوشهر می شود