مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-13اقتصادي

همدان، پیشتاز در استقرار نظام استانداردسازی


مدیرکل استاندارد استان همدان نیز در این بازدید به 705 واحد تولیدی فعال مشمول استاندارد اجباری در سطح استان همدان اشاره و بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال، - حدود 18 پروانه کاربرد نشان استاندارد برای واحدهای احداث شده با واحدهایی با افزایش تنوع تولیدات، در سطح استان همدان صادر شده است.

  محمد مددی سه شنبه 22 تیر ماه در حاشیه بازدید از شرکت کیان کُرد شهرستان ملایر،ادامه داد: استان همدان یکی از استان های پیشتاز در حوزه استقرار نظام استانداردسازی برای واحدهای تولیدی است که تولیدات شان مشمول استاندارد اجباری است.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد تولیدی مشمول استاندارد اجباری نیست، اظهار کرد: با توجه به رویکرد شرکت کیان کُرد مبنی بر ارتقاء کیفیت، درخواست اخذ پروانه کاربرد نشان استاندارد تشویقی را در دستور کار قرار داد.

مدیر کل اداره استاندارد استان همدان بیان کرد: پس از انطباق نمونه های محصول تولیدی این واحد با استانداردهای مربوطه، امروز نشان استاندارد تشویقی به صورت نمادین تقدیم این شرکت شد که موفقیت بزرگی در ارتقاء کیفیت و استانداردسازی محصولات این واحد خواهد بود.

وی اخذ این نشان استاندارد را رسیدن به موفقیت هایی در فضای رقابتی این صنعت هم در بازار داخلی و هم در سطح بازارهای هدف دانست و یادآور شد: امتیاز لازم برای واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، پیشتاز در استقرار نظام استانداردسازی

همدان، پیشتاز در استقرار نظام استانداردسازی