مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-13پزشكي

هشدار بندپی نسبت به پدیده سالمندی جامعه


رییس فراکسیون سلامت سالمندان گفت که در سال 1430 حدود 33 درصد جامعه را سالمندان تشکیل می دهند لذا باید در فرصت کم باقی مانده برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

- رییس فراکسیون سلامت سالمندان گفت که در سال 1430 حدود 33 درصد جامعه را سالمندان تشکیل می دهند لذا باید در فرصت کم باقی مانده برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراکسیون سلامت سالمندان نشستی جهت بررسی مسائل سالمندی و عملکرد دستگاه های اجرایی موارد مرتبط با آن در قانون برنامه ششم توسعه را با حضور رییس اداره سالمندان وزارت بهداشت، مدیرعامل بیمه سلامت کشور، رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان و سازمان بهزیستی برگزار کرد.

در این جلسه، محمدعلی محسنی بندپی رییس فراکسیون سلامت سالمندان به اقدامات این فراکسیون برای رفع مشکلات در جهت اجرای سند ملی سالمندان اشاره و اظهار کرد: حدود 33 درصد جمعیت کشور در سال 1430 را سالمندان تشکیل خواهد داد، این یعنی فرصت بسیار کمی برای برنامه ریزی وجود دارد و باید به این مهم در برنامه هفتم توسعه پرداخته شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی به خصوص وزارت بهداشت باید به موضوع پدیده سالمندی توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: باید از فرصت سه دهه آینده استفاده کرد تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بندپی نسبت به پدیده سالمندی جامعه

هشدار بندپی نسبت به پدیده سالمندی جامعه