مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-13اقتصادي

طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» چه کمکی به کارآفرینان می کند؟


با توجه به اینکه دستمزدها به علت دریافت پارچه برش خورده با تیراژ بالا پایین است اگر در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تسهیلات در اختیار من قرار داده شود می توانم خودم تولیدکننده باشم و حقوق بیشتری به کارکنان پرداخت کنم و علاوه بر آن افراد .

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: با توجه به اینکه دستمزدها به علت دریافت پارچه برش خورده با تیراژ بالا پایین است اگر در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تسهیلات در اختیار من قرار داده شود می توانم خودم تولیدکننده باشم و حقوق بیشتری به کارکنان پرداخت کنم و علاوه بر آن افراد بیشتری را در کارگاه جذب و مشغول به کار کنم.

ام لیلا عابدی جیردهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 15 سالگی علاقه شدیدی به خیاطی داشتم، در زمان مدرسه لباس های مدرسه خود را می دوختم به دلیل علاقه شدید یک ماه کلاس خیاطی رفتم و در خانه برای دوستان و آشنایان خیاطی می کردم؛ پس از ازدواج و بزرگ شدن فرزندانم چون عشق به خیاطی داشتم کارگاه دایر کردم، البته سه سال قبل از آن در کارگاهی دوزندگی کردم و از نزدیک در جریان نحوه کارگاه داری قرار گرفتم.

وی ادامه داد: 15 سال است که کارگاه خود را راه اندازی کرده ام؛ در حال حاضر بودجه تولید پوشاک ندارم در مقاطعی پوشاک در تعداد پایین تولید کردم ولی به دلیل نداشتن بازاریاب در فروش با مشکل مواجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» چه کمکی به کارآفرینان می کند؟

طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» چه کمکی به کارآفرینان می کند؟