مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-13بين الملل

انتقاد سفارت ایران در بلژیک از اظهارات اخیر دبیرکل ناتو درباره ایران


سفارت کشورمان در بلژیک در بیانیه ای از اظهارات اخیر دبیرکل ناتو انتقاد کرد که در آن خواستار پایبندی کامل ایران به معاهده هایی بین المللی از جمله معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته ای شده بود.

- سفارت کشورمان در بلژیک در بیانیه ای از اظهارات اخیر دبیرکل ناتو انتقاد کرد که در آن خواستار پایبندی کامل ایران به معاهده هایی بین المللی از جمله معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته ای شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت کشورمان در بلژیک در بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل ناتو گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل تحولات ناتو را چنان که در پایگاه اینترنتی آن نیز مشخص است، دنبال می کند، به ویژه آن که از خبری در تاریخ 12 ژوییه 2021 درباره نشستی میان دبیرکل ناتو و یک مقام خارجی متعجب شده است.

دبیرکل ناتو، ظاهرا بر درخواست های متحدانه و مداوم از ایران برای پایبندی و اجرای کامل تمامی تعهدات تحت معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته ای و توافق پادمانی آن با آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده است .

سفارت کشورمان در بلژیک در این راستا مطرح کرد: جدا از این که برای بیان داشتن چنین اظهاراتی باید خود را در جایگاه اخلاقی برتری تصور کرد، نفس قرار گرفتن کنار نماینده رژیمی که نه عضو ان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سفارت ایران در بلژیک از اظهارات اخیر دبیرکل ناتو درباره ایران

انتقاد سفارت ایران در بلژیک از اظهارات اخیر دبیرکل ناتو درباره ایران