مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-13اقتصادي

691 واحد تولیدی پرونده قضایی دارند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه 691 واحد تولیدی داریم که پرونده قضایی دارند، گفت: کمیته ویژه ای در دبیرخانه ستاد تشکیل شده تا این پرونده ها را بررسی کنند.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه 691 واحد تولیدی داریم که پرونده قضایی دارند، گفت: کمیته ویژه ای در دبیرخانه ستاد تشکیل شده تا این پرونده ها را بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست سه شنبه 22تیرماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، با بیان اینکه دریافت اعتبار مشخص و مجزا در استان ها کار سختی است، اظهار کرد: ستاد تسهیل مصوبه دولت است و در نهایت نمایندگان در 30 اردیبهشت 97 قوی ترین ساختار کشور را در حوزه تسهیل موانع تولید تصویب کردند.

وی با بیان اینکه قدرت قانونی ستادهای استانی نافذ و اجرایی است و بار حقوقی دارد، ادامه داد: ما در ستاد ملی 12 عضو داریم که اغلب از کابینه هستند و یک دولت کوچک است و هیچ کارگروهی مانند ستاد تسهیل قدرت قانونی ندارد.

دین پرست با تأکید براینکه وظیفه من اجرای قانون است و اینکه ما 23 روز دیگر بیشتر نیستیم دلیل نمی شود تا کاری نکنیم، افزود: همه باید تلاش کنیم کارهای نیمه تمام را تمام کنیم تا تیم جدید دغدغه گذشته را نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

691 واحد تولیدی پرونده قضایی دارند

691 واحد تولیدی پرونده قضایی دارند