مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-13سياسي

شکایت از نماینده مجلسی که ردصلاحیت شدگان شهر تهران را فاسد دانست


یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم بسیار قابل دفاع است گفت: همه ما از تورم، گرانی، مشکلات معیشتی، کمبود شغل، عدم امکان تشکیل خانواده برای جوانان، - یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم بسیار قابل دفاع است گفت: همه ما از تورم، گرانی، مشکلات معیشتی، کمبود شغل، عدم امکان تشکیل خانواده برای جوانان، نبود گاه و بیگاه کالاهای اساسی از جمله دارو، کمبود و قطعی برق و امثال اینها که کم هم نیست و کمر خم می کنند رنج می کشیم، اما واقعیت آن است که حل هیچ یک از موارد برشمرده، در حیطه اختیارات و وظایف شورای شهر یا شهرداری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری در سیصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: امروز که پس از فروشستن غباری که به واسطه رقابت های انتخاباتی برخواسته بود به چهارسال گذشته نگاه می کنم، لازم می دانم یادآوری کنم که دورانی سخت و پرتلاطم را پشت سر گذاشتیم.

از اعتراضات دی ماه سال 96 تا آنچه که در آبان ماه 1398 و پس از آن در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی رخ داد، شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز، همه و همه رخدادهای اجتماعی تلخ و دردآور بود.

شیوع کرونا، تحریم های کم سابقه جهانی و پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی برخی دشمنان که از قضا با جریانی در داخل نیز هم صدا و هم گام شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از نماینده مجلسی که ردصلاحیت شدگان شهر تهران را فاسد دانست

شکایت از نماینده مجلسی که ردصلاحیت شدگان شهر تهران را فاسد دانست