مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-13اجتماعي

احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال ملایر از سیلاب های فصلی جلوگیری می کند


شهردار ملایر از احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال به منظور جلوگیری از بحران سیلاب های فصلی خبر داد و گفت: به همت شهرداری ملایر کانال فاضلاب پشت ناسیونال به طول 750 متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجراست.

- احداث کانال فاضلاب " پشت ناسیونال" ملایر از سیلاب های فصلی جلوگیری می کند ایسنا/همدان شهردار ملایر از احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال به منظور جلوگیری از بحران سیلاب های فصلی خبر داد و گفت: به همت شهرداری ملایر کانال فاضلاب پشت ناسیونال به طول 750 متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجراست.

حسین بابایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این پروژه جزو پروژه های بازآفرینی شهری است که با هدف هدایت آب های سطحی، رعایت نکات بهداشتی، تنظیف محل و مدیریت بحران در سیلاب های شهری احداث شده است.

وی اقدامات انجام گرفته در این پروژه را شامل دیوار چینی، کف سازی و نصب دال بر روی آن به طول 750 متر بیان کرد و افزود: این پروژه در سه فاز و هر فاز 250 متر اجرا می شود که فاز اول آن به طور کامل اجرا شده و فاز دوم 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار ملایر در ادامه از احداث یک بند انحرافی در کنار این کانال خبر داد و گفت: بند انحرافی به منظور هدایت آب موجود در کانال احداث شده تا عملیات لایروبی و خاک برداری کانال تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال ملایر از سیلاب های فصلی جلوگیری می کند

احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال ملایر از سیلاب های فصلی جلوگیری می کند