مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-13فرهنگي

موزه آب گذری در سیر تاریخی آبرسانی شیراز است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز موزه آب را  درگاهی برای ارتباط گذشته و امروز آبفای شیراز دانست.

- بهمن بهروزی پس از بازدید دسته جمعی خود به اتفاق معاونین و مدیران واحدهای مختلف شرکت آبفای شیراز از موزه آب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موزه آب بهترین مکان نمایشگاهی برای تماشای آثار هنری است.

مدیر عامل آبفای شیراز بر چیدمان جدید موزه آب بر نقش موزه به عنوان یک واحد فرهنگی- آموزشی باهدف نشان دادن ارزش و اهمیت سیر تاریخی آب رسانی در شهر شیراز تاکید کرد.

بهروزی برپایی موزه آب در شرکت آب و فاضلاب شیراز را نقطه عطفی در کارنامه این شرکت خواند و گفت: در موزه کم نظیر آب ویترین ها با ساخت وساز محافظتی و ساختار نگه دارنده شان فرهنگ گذشته را به امروز منتقل می کنند.

وی متذکر شد: شکل، رنگ و نمای کلی چیدمان مجموعه ویترین ها در بدو ورود به موزه عناصر بصری و پیش زمینه ای هستند که ذهن بیننده را آماده دریافت اطلاعات بعدی می کنند.

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز مکان این موزه را در ورودی این شرکت اعلام کرد و گفت: محل ذکر شده این امکان را فراهم می آورد تا مراجعین براحتی از این موزه دیدن کنند.

بهروزی نمای کلی ویترین های این موزه را چشم نواز توصیف کرد و ابراز داشت: این ویترین ها یکی از ارکان محیط های بسته به حساب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه آب گذری در سیر تاریخی آبرسانی شیراز است

موزه آب گذری در سیر تاریخی آبرسانی شیراز است