مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-13سياسي

وزارت راه و شهرسازی اطلاعات همه املاک را تا 10 مرداد تحویل می دهد


وزارت راه و شهرسازی تا 10 مردادماه سال جاری اطلاعات همه املاک اعم از خانه های خالی و پر را به سازمان امور مالیاتی به صورت بر خط تحویل می دهد.

- ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری و بررسی آخرین وضعیت اجرای سامانه املاک و اسکان، گفت: این موضوع با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی اعم از رییس سازمان امور مالیاتی کشور و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس وزارت راه و شهرسازی متعهد شد از تاریخ 29 تیرماه 1400 پیامک اطلاع رسانی شامل اطلاعات مکانی و هویتی خانوار را برای سرپرستان خانوار ارسال کند تا خانوارها در سامانه املاک و اسکان، اطلاعات ارسالی را تصحیح، تکمیل و تأیید کنند و همچنین آخرین وضعیت اتصال اطلاعات اتباع را به کمیسیون اصل نود اعلام کند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری اطلاعات همه املاک اعم از خانه های خالی و پر را به سازمان امور مالیاتی به صورت بر خط تحویل دهد؛ در این میان این وزارتخانه متعهد شد حداکثر تا تاریخ 27 تیرماه سال جاری اطلاعات دریافتی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به سامانه املاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه و شهرسازی اطلاعات همه املاک را تا 10 مرداد تحویل می دهد

وزارت راه و شهرسازی اطلاعات همه املاک را تا 10 مرداد تحویل می دهد