مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-13اقتصادي

اجرای طرح تسطیح اراضی در 1000 هکتار از اراضی گیلان


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به مزایای استفاده از طرح تسطیح اراضی در این استان گفت: برای سال جاری در نظر داریم تا در یک هزار هکتار دیگر از اراضی استان این طرح اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی شاه نظری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تسطیح اراضی به بهترین نحو در گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: بر اساس آمار تاکنون  37 درصد از شالیزاری های گیلان معادل 87 هزار هکتار تسطیح اراضی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی اعتبار 40 میلیارد تومانی در خصوص طرح تسطیح اراضی در گیلان گفت: در سال گذشته طرح تسطیح اراضی در  900 هکتار از شالیزار های استان عملیاتی شده و برای سال جاری در نظر داریم تا در یک هزار هکتار دیگر از اراضی استان این طرح اجرایی می شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گیلان یکی از دلایل عدم پیشرفت طرح تسطیح اراضی در این استان را نا آگاهی کشاورزان دانست و افزود:  اجرای طرح تسطیح اراضی، برخلاف سال های اولیه، در هر شهرستان متقاضیان فراوانی دارد که نشان دهنده اهمیت این طرح در گیلان است.

شاه نظری با تأکید بر  لزوم توجه به مزایای استفاده از طرح تسطیح اراضی در گیلان بیان کرد:  تسطیح، قطعه بندی، احداث جاده های بین مزارع، احداث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تسطیح اراضی در 1000 هکتار از اراضی گیلان

اجرای طرح تسطیح اراضی در 1000 هکتار از اراضی گیلان