مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-13اقتصادي

حریم رودخانه ها رفع تصرف شود


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اینکه حریم رودخانه ها جزو انفال است، باید رفع تصرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسین قراباغی صبح امروز در نطق پیش از دستور چهاردهمین صحن شورا با اشاره به طرح احیای رودخانه های همدا اظهار کرد: با توجه به اینکه بستر و حریم رودخانه گنجنامه به عنوان یک مسیر تفریحی و گردشگری، حدود چهار کیلومتر است؛ مردم و گردشگران در صورت آزادسازی بستر و حریم این رودخانه سود می برند.

وی گفت: آزادسازی بستر و حریم رودخانه گنجنامه، گنجینه ای برای شهر همدان است که در صورت اجرای طرح، نقطه قوت گردشگری استان خواهد بود؛ از این رو انتظار می رود این اقدام مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به پیگیری یک سال و نیم این کمیسیون به منظور آزادسازی بستر و حریم رودخانه گنجنامه افزود: با توجه به اینکه تمام مردم توان خریداری باغ های 5 میلیاردی عباس آباد و گنجنامه را ندارند؛ تنها راه حل استفاده مردم از مسیرهای خدادادی گنج نامه و عباس آباد به عنوان انفال عمومی، آزاد سازی حریم رودخانه های این مسیر است که باید در اختیار همگان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم رودخانه ها رفع تصرف شود

حریم رودخانه ها رفع تصرف شود