مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-13سياسي

سهم خواهی مجلس از دولت سیزدهم دروغی بزرگ است/ باید مانع ورود فرصت طلبان در دولت شد


هیچکس حق ندارد به عنوان قیم نمایندگان مجلس نظرات خود را بیان کند؛ مجلس به دنبال سهم خواهی از دولت سیزدهم نیست ولی با این حال جانانه حاضریم به دولت آیت الله رییسی کمک کنیم و سهم خواهی نداریم.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار برخی اخبار از سهم خواهی نمایندگان مجلس از دولت آیت الله رییسی اظهار داشت: عده ای نزد آیت الله رییسی رفته و نظرخود را به عنوان نظر مجلس یازدهم مطرح می کنند در حالیکه چنین چیزی اصلاً صحت ندارد؛ هیچگاه برای این موضوع با مجلس مشورتی نشده است و هر کسی که از سمت مجلس نظری را به آیت الله رییسی اعلام کند قطعاً خلاف واقع گفته است.

وی افزود: نمایندگان مجلس قیم نمی خواهند و هیچکس هم قیم آنها نیست؛ ممکن است یک نفر نقش خودمشاور داشته باشد و در این بین نظرات شخصی اش را به عنوان نظرات مجلس یازدهم بیان کند اما مجلس تاکنون نه طرف مشورت بوده و نه دخالتی در امورات دولت سیزدهم دارد و نه سهم خواهی کرده است.

سلیمی گفت: مجلس نسبت به حضور فرصت طلبان حساس است و اگر کسی نظر خود را به عنوان نظر مجلس اعلام کند حتماً این نظر اشتباه است زیرا بدنه نمایندگان تاکنون مورد مشورت واقع نشده اند و اگر فردی به صورت شخصی اقدام به بیان برخی نظرات کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی مجلس از دولت سیزدهم دروغی بزرگ است/ باید مانع ورود فرصت طلبان در دولت شد

سهم خواهی مجلس از دولت سیزدهم دروغی بزرگ است/ باید مانع ورود فرصت طلبان در دولت شد