مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-13اقتصادي

کرونا میزان استفاده از پلاستیک را افزایش داد


مدیرگروه برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان گفت: شیوع بیماری کرونا، ممنوعیت استفاده از پلاستیک در جهان را به تعویق انداخت و سبب افزایش تولید پسماند پلاستیک شد.

- ایسنا/زنجان مدیرگروه برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان گفت: شیوع بیماری کرونا، ممنوعیت استفاده از پلاستیک در جهان را به تعویق انداخت و سبب افزایش تولید پسماند پلاستیک شد.

آزاده مدحت صبح امروز (22 تیرماه) در مراسم گرامی داشت روز جهانی بدون پلاستیک که به همیت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بقای زمین نیاز به دست ها، اندیشه و اراده های راسخ انسان ها دارد، اظهار کرد: زندگی مدرن امروز علی رغم رفاهی که برای بشر دارد، متاسفانه آسیب های جبران ناپذیری را به پیکره محیط زیست و سلامت انسان ها وارد کرده است.

وی با بیان اینکه کیسه های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف یکی از آسیب های جبران ناپذیر به محیط زیست و سلامتی انسان ها است، افزود: بسیاری از جهش های ژنتیکی در بروز سرطان ها و بیماری های جدیدی که امروزه گریبان گیر بشر است، به آسیب های جبران ناپذیر پلاستیک ها و کیسه های پلاستیکی باز می گردد.

این مسئول با اشاره به تجمع کیسه های پلاستیکی به هوا، آب، اکوسیستم های دریایی و ورود آن به زنجیره غذایی و بروز بیماری هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا میزان استفاده از پلاستیک را افزایش داد

کرونا میزان استفاده از پلاستیک را افزایش داد